۳۰ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۱۶

از سوی حوزه هنری استان البرز/

جوایز سومین سوگواره عکس و پوستر عاشورایی اعلام شد

جوایز سومین سوگواره عکس و پوستر عاشورایی اعلام شد

جوایز سومین سوگواره عکس و پوستر عاشورایی که با هدف بزرگداشت واقعه عاشورا و ترویج آن برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید قره‌داغی، دبیر این جشنواره گفت: داوری آثار از 20 بهمن ماه آغاز و زمان اعلام نتایج و اهداء جوایز این سوگواره در اسفندماه 89 خواهد بود.

سرپرست حوزه هنری استان البرز افزود: پس از داوری توسط هیئت داوران در بخش پوستر به نفر اول لوح تقدیر و 8 میلیون ریال(کمک هزینه حج عمره)، نفر دوم لوح تقدیر و 5 میلیون ریال (کمک هزینه سفر به کربلای معلا) و نفر سوم 3 میلیون ریال (کمک هزینه سفر به سوریه) و در بخش عکس به نفر اول لوح تقدیر و 5 میلیون ریال(کمک هزینه حج عمره)، نفر دوم لوح تقدیر و 3 میلیون ریال (کمک هزینه سفر به کربلای معلا) و نفر سوم 2 میلیون ریال (کمک هزینه سفر به سوریه) اهداء می‌شود.

سومین سوگواره عکس و پوستر عاشورایی در دو بخش عکس و پوستر و در پنج موضوع پیام کربلا مولفه فرهنگ‌ساز جامعه اسلامی، حضور جوانان در مراسم عاشورایی و صحنه‌های انقلاب اسلامی، ولایت پذیری در واقعه عاشورا و انقلاب اسلامی، آسیب‌ها و فرصت‌های فرهنگی مراسم و مجالس عاشورایی، کودک و نوجوان و فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود.

هنرمندان و عکاسان جهت شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را تا 15 بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه سوگواره، مستقر در کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، خیابان میلاد4، شماره 35، حوزه هنری استان البرز ارسال کنند.

سومین سوگواره عکس و پوستر عاشورایی به همت حوزه هنری استان البرز و با همکاری ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برگزار می‌شود.
 

کد خبر 1236509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha